Κυριακή 3 Φεβρουαρίου 2013

Ρονάλντο: "Ανυπομονώ να επιστρέψω στο Μάντσεστερ"

Η επιστροφή στο Όλντ Τράφορντ για τον αγώνα της Ρεάλ Μαδρίτης με την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ στο Τσάμπιονς Λιγκ, είναι ένα ευχάριστο γεγονός για τον Ρονάλντο.
Ο Ρονάλντο θα επιστρέψει σε λίγες ημέρες στο "Ολντ Τράφορντ" για να αντιμετωπίσει την Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ για πρώτη φορά ως παίκτης της Ρεάλ Μαδρίτης.
Ο Πορτογάλος εξελίχθηκε σε κορυφαίο ποδοσφαιρικό σταρ όσο αγωνιζόταν στον αγγλικό σύλλογο. Ο Ρονάλντο δεν φοβάται την επιστροφή του και δηλώνει χαρούμενος που θα ταξιδέψει στο Μάντσεστερ.
Αυτό άλλωστε δήλωσε στην αγγλική εφημερίδα "Sun" ενώ η μάχη με τους πρώην συμπαίκτες του έχει ξεκινήσει μέσω δηλώσεων.
"Την ημέρα της κλήρωσης έκανα προπόνηση και είχα ένα δυνατό συναίσθημα ότι θα αντιμετωπίσουμε την Γιουνάιτεντ.
Όταν έμαθα τον αντίπαλο ένιωσα πολύ χαρούμενος. Είναι σίγουρα ένα δύσκολο παιχνίδι γιατί τόσο η Ρεάλ όσο και η Γιουνάιτεντ είναι δύο δυνατές ομάδες και οι πιθανότητες είναι μοιρασμένες.
Για μένα είναι μια μεγάλη ευχαρίστηση. Ξέρω ότι η προσοχή θα πέσει σε μένα αλλά δεν νιώθω καμία πίεση γι' αυτό. Είναι απλά ένα παιχνίδι εναντίον της παλιάς μου ομάδας. Δεν πηγαίνω στον πόλεμο αλλά επιστρέφω στο σπίτι μου και ανυπομονώ να αγωνιστώ.
Η Μάντσεστερ ήταν το σπίτι μου και ακόμα είναι στην καρδιά μου. Όταν οι άνθρωποι σου συμπεριφέρονται καλά ποτέ δεν το ξεχνάς. Και ποτέ δεν θα ξεχάσω την Γιουνάιτεντ, τον κόσμο που δουλεύει εκεί και τους φιλάθλους της.
Θα δω το παλιό μου σπίτι, τους φίλους μου και θα υπάρχει μία οικογενειακή ατμόσφαιρα. Μιλάω με ορισμένους πρώην συμπαίκτες μου όπως οι Φέρντιναντ, Εβρά, Νάνι, Άντερσον.
Η Μάντσεστερ είναι πάντα ένας δύσκολος αντίπαλος που κάθε χρόνο κερδίζει και κάποιον τίτλο. Ο Φέργκιουσον είναι φανταστικός προπονητής όσο όμως και ο Μουρίνιο. Ελπίζω να κερδίσει ο Μουρίνιο.
Και οι δύο είναι έμπειροι και καλοί και δεν θέλουν να χάνουν ποτέ. Θέλουν να κατακτούν όλους τους τίτλους. Γι΄αυτό είναι πρωταθλητές στην ζωή τους".
Η Ρεάλ θα φιλοξενήσει την Γιουνάιτεντ στο Μπερναμπέου στις 13 Φεβρουαρίου και θα ταξιδέψει στο Μάντσεστερ για τον επαναληπτικό στις 5 Μαρτίου.
http://www.sport24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου