Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Συνέντευξη με τον έμπειρο τερματοφύλακα Αστέριο Θέμελη

Μια όμορφη κουβέντα είχαμε με τον έμπειρο τερματοφύλακα Αστέριο Θέμελη,με τον οποίο είπαμε αρκετά ενδιαφέροντα πράγματα,μιλώντας για όλους και για όλα.


Διαβάστε τα όσα είπε ο Αστέριος Θέμελης στο MyRookiePlayer.gr

MR - Αστέριε καλώς ήρθες στην παρέα μας και στο MyRookiePlayer.gr.
Α.Θ. -Καλησπέρα σας καλό καλοκαίρι κατ αρχήν με υγεία σε όλο το κόσμο...

Μ.R. - Στη ποδοσφαιρική σου καριέρα πέρασες από πολλές ομάδες.Ποιά από αυτές σε στιγμάτισε ποδοσφαιρικα;
Α.Θ. - Οντως επαγγελματικά αγωνίστηκα σε παραπάνω από 15 ομάδες ... Η ομάδα που έκανα τα πρώτα ποδοσφαιρικά επαγγελματικά βήματα μου είναι και η ομάδα που αγαπάω και υποστηρίζω και είναι ο ΠΑΟΚ στον οποίο από το 1994-1999 πέρασα μια γεμάτη και πολύ όμορφη πενταετία ... Από εκεί και πέρα πέρασα πολλές ομάδες στις οποίες λόγου του χαρακτήρα μου δέθηκα πολύ και συναισθηματικά αλλά και αγωνίστηκα ...... Αν θα ξεχώριζα κάποια σίγουρα αυτή θα ήταν η Ρόδος !!!!!!!!

ΜR - Υπήρξε κάποια πρόταση στην εως τώρα ποδοσφαιρική σου καριέρα από κάποια ομάδα του εξωτερικού;

Α.Θ. - Στα 20 και πλέον χρόνια που είμαι στο χώρο 2 φορές πήγα στη Κύπρο στις οποίες κ στις 2 φορές το οικονομικό ήταν αυτό που δεν με άφησε να δοκιμάσω τη τύχη μου εκεί ... Και 2 χρονιές είχα πρόταση από συγκεκριμένη ομάδα στη β εθνική Γερμανίας αλλά έπεσε πάνω στη πενταετία του ΠΑΟΚ και τότε τον τελευταίο λόγο τον είχαν οι άνθρωποι τις διοίκησης οι οποίοι ήταν αντίθετοι στο να γίνει κάτι τέτοιο.

ΜR - Ποιόν θεωρείς κορυφαίο Έλληνα τερματοφύλακα;

A.Θ. - Για μένα πιο ολοκληρωμένος Έλληνας τερματοφύλακας που τον έζησα και έχω άποψη είναι ο Αντώνης Νικοπολίδης... Και θα το αιτιολόγηση αυτό ... ήταν από τους λίγους τερματοφύλακες ο οποίος ήταν πολύ καλός με τα πόδια.Είχε πάντα πολύ καλές τοποθετήσεις,ήταν πολύ ήρεμος και ψύχραιμος,πράγμα το οποίο μετέφερε και σε όλη την υπόλοιπη ομάδα...Και τέλος αν κοιτάξει κάποιος τη πορεία του θα καταλάβει ότι όλα αυτά τα παραπάνω δεν ήρθαν ούτε έγιναν τυχαία.

M.R. - Υπάρχει αυτή τη στιγμή Έλληνας τερματοφύλακας που να σου ''γεμίζει'' το μάτι;

Α.Θ. - Από τους εν ενεργεία μου αρέσουν τερματοφύλακες αλλά δεν υπάρχει το κάτι πολύ ξεχωριστό Μου αρέσει ο Καρνέζης, ο Χακόμπο,ο Γλυκος και τέλος ο μικρός Διούδης.

ΜR - Πες μας δυο λόγια για την περιπέτειά σου με την ομάδα του Πανναξιακού;

Α.Θ. - Η περιπέτεια της Νάξου κράτησε 2 χρόνια .Ήταν όμορφες χρονιές και συνοδεύτηκαν με μεγάλες επιτυχίες.Με 2 κατακτήσεις κυπέλλων όπως και με την άνοδο της ομάδας στη Γ' Εθνική.Λίγο στο τέλος υπήρξε στεναχώρια για τον τρόπο συμπεριφοράς αλλά είμαι από τους ανθρώπους που δεν κρατάω κακιά.Κρατάω πάντα τις καλές στιγμές και τους ανθρώπους που ήταν δίπλα σε μένα και στην οικογένεια μου

ΜR - Αν δεν είχες ασχοληθεί με το ποδόσφαιρο πιο επάγγελμα νομίζεις πως θα σου ταίριαζε;

A.Θ. -Δεν ξέρω πραγματικά με τι θα είχα ασχοληθεί,μου αρέσει πολύ η αθλητική ζωή και σίγουρα ίσως να έκανα ένα άλλο άθλημα.

ΜR - Τι σου αρέσει να κάνεις στον ελεύθερο χρόνο σου;

Α.Θ. - Τον ελεύθερο μου χρόνο το περνάω με τα παιδιά μου και την οικογένεια μου.Σίγουρα ξεκλέβω λίγο χρόνο και μου αρέσει πολύ να ασχολούμαι σε ότι έχει να κάνει με την τεχνολογία ακόμα και με με ηλεκτρονικά παιχνίδια.

MR - Και για το τέλος Αστέριε μια αδιάκριτη ερώτηση...θα σε δούμε στα γήπεδα τη νέα σεζόν η θα βγάλουμε κάποια είδηση σήμερα;

Α.Θ. - Το ποδόσφαιρο είναι μικρόβιο και τρόπος ζωής... Ναι θα αγωνιστώ αλλά για πρώτη φορά μετά από τόσα χρόνια θα επιστρέψω στις ερασιτεχνικές κατηγορίες και αυτό διότι πλέον οι επαγγελματικές μου υποχρεώσεις δεν μου επιτρέπουν να έχω χρόνο για κάτι παραπάνω.Επέστρεψα στη πόλη μου τη Θεσσαλονίκη εδώ και λίγους μήνες και εδώ θα συνεχίσω να παίζω για 1 η 2 χρόνια ακόμη.

ΜR - Αστέριε θα θέλαμε να σε ευχαριστήσουμε για το χρόνο σου και από  τη μεριά μας να σου ευχηθούμε ότι καλύτερο για τη συνέχεια.

Α.Θ. - Εγώ σας ευχαριστώ που μου κάνατε τη τιμή.Καλή συνέχεια και στο MyRookiePlayer.gr όπως και στο φίλο μου Αλέξανδρο Τρούκη και να του ευχηθώ καλή συνέχεια στη ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ του καριέρα.

Εάν θέλετε να διαβάσετε περισσότερα για τον Αστέριο πατήστε ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου