Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Η κ.Ρονάλντο ποζάρει για τα μάτια σας και μόνο


Η Ρωσίδα καλλονή, Ιρίνα Σάικ, φωτογραφήθηκε για την 10η επέτειο από την έκδοση του «V Magazine».

Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό, μίλησε μεταξύ άλλων για την σχέση της με τον Κριστιάνο Ρονάλντο.
'Την ημέρα που πήρα την απόφαση να γίνω επιτυχημένο μοντέλο, ήξερα ότι ο κόσμος θα θέλει να γνωρίζει πράγματα για την προσωπική μου. Για αυτό δεν ξαφνιάζομαι. Και αν αγαπάς κάποιον και έχετε πολύ καλή σχέση, τότε δεν αισθάνεσαι πίεση για αυτό.
Οι άνθρωποι ενδεχομένως να προσπαθήσουν να το χαλάσουν αυτό, αλλά αν είσαι χαρούμενος, τότε χτίζεις ένα τοίχος γύρω σου. Αυτό είναι σημαντικό για εμένα για να έχει επιτυχία μία σχέση'', ήταν η απάντηση σε ερώτηση για το πώς είναι η σχέση της με τον CR7.
Ενώ σε ερώτηση για το αν αισθάνεται ότι παρακολουθεί έναν καλλιτέχνη να δημιουργεί πίνακα ζωγραφικής όταν βλέπει τον Κριστιάνο να παίζει ποδόσφαιρο, σχολίασε:
"Έτσι ακριβώς! Πάντα ήμουν φίλος του αθλητισμού. Δεν πρέπει να το πω αυτό, αλλά μου αρέσει περισσότερο το τένις σε σχέση με το ποδόσφαιρο. Πιστεύω ότι ταιριάζει περισσότερο σε εμένα".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου