Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014

Τον διώξαν λόγω...κουρέματος!!!

Ο Αρκάντιους Μάλαρτζ δεν στέριωσε στον Παναθηναϊκό
αφού ένα χρόνο μετά τον απόκτηση του το καλοκαίρι του 2007, ο Χενκ Τεν Κάτε αποφάνθηκε ότι δεν τον υπολογίζει επειδή είχε κόμμωση μοϊκάνα!
Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.
Ο Πολωνός τερματοφύλακας παραχώρησε συνέντευξη στην ιστοσελίδα ofensywni.przegladsportowy.pl και θυμήθηκε την... απίστευτη εξήγηση που άκουσε από τον Κώστα Αντωνίου για τους λόγους που δεν υπολογίζεται!

Αναλυτικά το σχετικό απόσπασμα των δηλώσεων του:

Η μεταγραφή στον Παναθηναϊκό ήταν η μεγαλύτερη έκπληξη στη καριέρα σου;

Μετά από αυτή τη μεταγραφή, εάν σήμερα ερχόταν κάποιος σε μένα και ήταν γεμάτος αμφιβολίες για το τι μπορεί να πετύχει, θα του έλεγα ότι όλα είναι πιθανά! Οι οπαδοί του Παναθηναϊκού με αποδέχτηκαν αμέσως, κάτι που συμβαίνει σπάνια, όμως εγώ κέρδισα με μιας το σεβασμό τους. Το μόνο που θέλω να διαγράψω από τη μνήμη μου είναι ο προπονητής, ο Χενκ Τεν Κάτε, στον οποίο δεν άρεσε η όψη μου.

Τι εννοείς;

Είχα τα μαλλιά μου μοϊκάνα και με έκρινε από το κούρεμα μου.

Αυτό δεν ακούγεται σοβαρό...

Από τον διευθυντή ποδοσφαίρου (σ.σ. ο Κώστας Αντωνίου) έμαθα ότι ο προπονητής δεν ήθελε ένα... τσίρκο στην ομάδα, οπότε έπρεπε να φύγω δανεικός. Μετά από μένα ήρθε ο Τζιμπρίλ Σισέ, ο οποίος άλλαζε εκκεντρικές κομμώσεις κάθε εβδομάδα. Έπειτα εγώ αναρωτιόμουν: ποιος είναι το τσίρκο; Αλλά ήξερα τη διαφορά μας: ήμουν ο Μάλαρτζ και ήταν ο Σισέ.
Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.
http://www.sport24.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου