Σάββατο 30 Αυγούστου 2014

Ρονάλντο :''Ποιός Μέσι,εγώ είμαι ο καλύτερος"

Είχε λίγο μυαλό....το έκαψε κι αυτό ο μίστερ ''είμαι καλύτερος από όλους,δε καταλαβαίνω κανέναν''.
Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.
Σε πρόσφατη συνέντευξή του μετά την απονομή του βραβείου ως καλύτερο παίχτη της Ευρώπης,μιας και οι ''ειδικοί'' θεώρησαν καλύτερο τον Ρονάλντο από Ρόμπεν,Νόιερ,Κροος.........θεώρησε πρέπων να ''καρφώσει'' τον Μέσι για το βραβείο του καλύτερου παίχτη στο Μουντιάλ.
Αυτές ήταν οι δηλώσεις του : "Εάν έλεγα αυτό που πιστεύω για αυτό το γεγονός, θα πήγαινα στη φυλακή,o καθένας μπορεί να δει και να βγάλει τα συμπεράσματά του, οι άνθρωποι στον κόσμο του ποδοσφαίρου είναι έξυπνοι. Αυτή θα ήταν μία πολύ ενδιαφέρουσα ερώτηση για αυτόν. Δεν μπορώ να μιλήσω ειλικρινά για αυτό το θέμα.Ο καθένας κάνει τη δουλειά του, ο καθένας δίνει τον καλύτερο εαυτό του. Και οι δύο θέλουμε να είμαστε οι κορυφαίοι. Για μένα, στο δικό μου το μυαλό, εγώ είμαι ο καλύτερος".
Και μια ερώτηση από εμας...μήπως αυτή τη στιγμή δεν είναι κανένας από τους δυο σας καλύτερος στον κόσμο;;;Λέμε τώρα.....
Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου