Τρίτη 28 Μαΐου 2013

Hλία περαστικά!!!


Άτυχος στάθηκε τη φετινή χρονιά ο ποδοσφαιριστής του Όλυμπου Λάρισας Ηλίας Κουτσόπουλος
μιας και στο ματς πρωταθλήματος με τη Δήμητρα Αγιάς σε μια ανύποπτη φάση τραυματίστηκε σοβαρά.
Πιο συγκεκριμένα ο άτυχος ποδοσφαιριστής έπαθε ολική ρίξη μηνίσκου στο γόνατό του.Οι υποχρεώσεις όμως της ομάδας του τον αναγκάσανε πολλές φορές να αγωνιστεί με...ένα πόδι!!!
Σαφώς όχι και το πιό συνετό για την υγεία του μιας και υπήρχε σοβαρό ενδεχόμενο να πάθει ακόμη μεγαλύτερη ζημιά.
Την Τετάρτη λοιπόν ο Ηλίας θα χειρουργήσει το πληγωμένο του γόνατο με την ελπίδα ότι θα γυρίσει πάλι δυνατός στα γήπεδα.
Αποκλειστικά στο MyRookiePlayer o Ηλίας δήλωσε:
''Σίγουρα δεν ειναι οτι καλύτερο...Αυτή τη στιγμή αισθάνομαι τυχερός μέσα στην ατυχία μου γιατί από τη μια θα είμαι καλά και έτοιμος να ξαναμπώ πιο δυνατά μετά απο 2 με 2μιση μήνες και από την άλλη άτυχος γιατί θα μπορούσα να το αποφύγω,αλλά οι ανάγκες της ομάδας λόγω των προβλημάτων με ανάγκασαν να παίξω πολλές φορές και με ένα πόδι...Μετά από το χειρουργείο θέλω να είμαι καλά σωματικά και ψυχολογικά και ύστερα θα εχω χρόνο να σχεδιάσω και πράγματα για το μέλλον μου.''

Εμείς από τη μεριά μας να του ευχηθούμε περαστικά και γρήγορα στα γήπεδα και πάλι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου