Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014

Στην Μπαρτσελόνα ο Μπλάνκο

Ο άλλοτε παίκτης της ΑΕΚ, Ίσμαέλ Μπλάνκο, συμφώνησε να συνεχίσει την καριέρα του στη Μπαρτσελόνα.
Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.

Παίκτης της Μπαρτσελόνα είναι ο Ίσμαελ Μπλάνκο. Ο 31χρονος άλλοτε επιθετικός της ΑΕΚ και μέχρι πρότινος της Λανούς, συμφώνησε σε όλα με την ομάδα από τον Ισημερινό και ετοιμάζεται για τη νέα πρόκληση στην καριέρα του.Φυσικά όχι στην ισπανική αλλά σε αυτήν από το Εκουαδόρ.

Αφού βρέθηκε στο Γκουαγιακίλ και πέρασε τις ιατρικές εξετάσεις, είπε:

"Όλα έχουν συμφωνηθεί με τη Μπαρτσελόνα, είμαι πολύ χαρούμενος για όλα αυτά και το συμβόλαιό μου θα είναι μέχρι το Δεκέμβρη. Ήρθα στο πιο δημοφιλές κλαμπ της χώρας με πολύ κόσμο να το υποστηρίζει.

Είμαι ένας παίκτης που σε όλες μου τις ομάδες έχω εργαστεί με ενθουσιασμό. Έπαιξα σε υψηλό επίπεδο και ελπίζω το συντομότερο δυνατόν να προσαρμοστώ στο Εκουαδορ".

Εαν θες να βοηθήσεις την προσπάθειά μας αφιέρωσε ένα δευτερόλεπτο και κάνε ένα απλό ''ΚΛΙΚ'' στις διαφημίσεις τις GOOGLE που βρίσκονται στο δεξί μέρος του blog χωρίς το παραμικρό δικό σου κόστος.Η βοήθειά σου είναι ΠΟΛΥΤΙΜΗ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου